Manninger Julia

Manninger Júlia

konduktor

 

Kik fordulhatnak hozzám?

  • központi idegrendszeri sérülésből eredő mozgássérült személyek 0-99 év
    között
  • tipikustól eltérő (megkésett, stagnáló vagy felgyorsult) mozgásfejlődésű
    gyermekek
  • összerendezetlen, pontatlan mozgású gyermekek, felnőttek
  • beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel (BTMN) küzdő, illetve
    sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek

Mely területek fejlesztésében tudok segíteni?

  • egyensúly
  • testtartás
  • mozgáskoordináció
  • finommanipuláció
  • kognitív funkciók (figyelem, emlékezet, érzékelés, észlelés, gondolkodás)
  • grafomotorika
  • kommunikáció
  • szociális készségek
  • önellátás

Választható szolgáltatások:

  • Első alkalom: Komplex állapotfelmérés, 60 perc
  • Konduktív (rávezető) mozgásfejlesztés, 45 perc
  • Komplex pedagógiai készségfejlesztés, 45 perc

Bemutatkozás
Tíz éve szereztem meg konduktor tanítói diplomámat Budapesten. A gyakorlatorientált képzés jelenleg a Semmelweis Egyetemen zajlik. A konduktív (=rávezető) nevelés szellemi hungarikum, megalkotója Dr. Pető András. A komplex pedagógiai módszer a tanulás (újra)tanulásán alapszik, meghatározó eleme a motiváció, az egyéni differenciálás. Célja az életminőség javítása, az aktivitás és az önállóság fokozása. Szakmai gyakorlatomat a Pető Intézet gyermek- és felnőttambulanciáján, óvodában és iskolában, illetve a kisbéri Batthyány Kázmér Rehabilitációs Szakkórházban töltöttem. A tanári mesterképzés során az inkluzív nevelés (=az integráció legmagasabb foka) területén bővítettem ismereteimet. Hazai és külföldi tapasztalatomat a közoktatásban, az egészségügyben és a szociális szférában szereztem:

  • A budapesti Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központjában a nappali
    ellátást koordináltam. Mozgássérült felnőttek számára biztosítottunk
    gyógytornát, masszázst, komplex készségfejlesztést, illetve változatos
    közösségi programokat.
  • Hajdúszoboszlón részt vettem a MOIRA orosz projektjében, ahol intenzív
    mozgásfejlesztés céljából 3 hetes turnusokban érkeztek mozgássérült
    gyermekek és felnőttek.
  • Budafokon a Gádor Általános Iskola alsó tagozatán tanítottam. Osztályfőnök-
    helyettesként tartottam testnevelést, ének-zenét, angol nyelvi napközit, öko-
    szakkört, korrepetálást.
  • Norvégiában egyéni és csoportos foglalkozásokat tartottam mozgássérült
    gyermekeknek és felnőtteknek. A helyi Vörös Kereszt csapatában
    önkénteseket koordináltam, integrációs kirándulásokat szerveztem.
  • Önkéntesként részt vehettem az Országos Orvosi Rehabilitációs Intézet és a
    Magyar Máltai Szeretetszolgálat egyes tevékenységeiben.

 

Online időpontfoglalás

Loading...